Page 80 - Erciyesi Üniversitesi 2022-2026 Stratejik Planı
P. 80

EĞİTİM-ÖĞRETİM TEMA GRUBU
             Amaç: Eğitim-öğretim faaliyetlerinin niteliğini geliştirmek
                                    Performans                   Gösterge                    Veri
                   Hedef
                                   Göstergeleri                 Açıklaması                 Kaynağı
                                                   Öğrenme-öğretme süreçlerinde öğrencilerin ya-  Ders Bilgi Paketleri
                                                   parak yaşayarak öğrenmesini sağlayan yaklaşım-  Eğitim-öğretimle ilgili
                                                   ları, yöntem-teknikleri ve öğretim teknolojilerini   birimler.
                               PG 1. Öğrenci merkezli   kullanarak aktif öğrenme uygulamalarının ders   Eğitim Bilimleri ve
                               öğrenme-öğretme yakla-  bilgi paketlerinde tanımlandığı ve gerçekleştiril-  Teknolojileri Araş-
                               şımıyla işlenen derslerin   diği derslerin toplam ders sayısına olan oranını   tırma ve Uygulama
                               oranı               ifade eder.                         Merkezi/ Öğrenme ve
                                                   Öğrenci merkezli ders, etkinlikler sırasında eğiti-  Öğretme Merkezi
                                                   cinin değil, öğrencinin etkin olduğu derslerdir.

                                                                                       Ders bilgi paketleri
                                                                                       Eğitim öğretim
                                                                                       birimleri
                               PG 2. Süreç değerlen-  Ödev, proje, portfolyo gibi araçlarla süreç   Eğitim Bilimleri ve
                               dirmesinin yapıldığı   değerlendirmesinin yapıldığı derslerin oranını   Teknolojileri Araş-
                               derslerin oranı     ifade eder.
                                                                                       tırma ve Uygulama
                                                                                       Merkezi/ Öğrenme ve
                                                                                       Öğretme Merkezi
                    H 2.                           Kurumlar arası anlaşmayla ortak olunan yurt   Rektörlük Uluslararası
              Öğrencilerin eğitim-  PG 3. Uluslararası hare-  dışındaki yükseköğretim kurumunda veya Erci-  Ofis
               öğretim, araştırma   ketlilik programlarından   yes Üniversitesinde öğreniminin bir bölümünü   Eğitim öğretim
                süreçlerine etkin   yararlanan öğrenci sayısı  gerçekleştiren öğrenci sayılarını ifade eder.   birimleri.
               katılımını arttırmak                (Erasmus +, Mevlâna, vb.)
                                                                                       Eğitim öğretim
                                                                                       birimleri
                                                                                       Bilimsel Araştırma
                                                                                       Projeleri Koordinas-
                                                   Aşağıdaki etkinliklere katılan/katkıda bulunan
                               PG 4. Bilimsel araştırma   ve bunu belgeleyen öğrenci sayısını ifade eder:  yon Birimi (TÜBİTAK
                                                                                       2209A, 2242, 2209
                               faaliyetlerinde bulunan   Editöre mektup, derleme, vaka/olgu sunumu,   B sonucu üretilen
                               öğrenci sayısı      makale, kitap, kitap bölümü gibi bilimsel araş-  yayınlar)
                                                   tırmalar
                                                                                       TEKNOPARK
                                                                                       Uluslararası Proje
                                                                                       Koordinatörlüğü

                                                                                       Eğitim öğretim
                                                                                       birimleri
                                                   Aşağıdaki etkinliklere katılan/katkıda bulunan
                               PG 5. Bilimsel etkinliklere  ve bunu belgeleyen öğrenci sayısını ifade eder:  Bilimsel Araştırma
                                                                                       Projeleri Koordinas-
                               katılan öğrenci sayısı  Kongre, konferans, kolokyum, sempozyum,   yon Birimi
                                                   panel ve çalıştaylar gibi bilimsel etkinlikler.
                                                                                       Uluslararası Proje
                                                                                       Koordinatörlüğü



























        80
   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85