Page 80 - Erciyesi Üniversitesi 2022-2026 Stratejik Planı
P. 80
EĞİTİM-ÖĞRETİM TEMA GRUBU
Amaç: Eğitim-öğretim faaliyetlerinin niteliğini geliştirmek
Performans Gösterge Veri
Hedef
Göstergeleri Açıklaması Kaynağı
Öğrenme-öğretme süreçlerinde öğrencilerin ya- Ders Bilgi Paketleri
parak yaşayarak öğrenmesini sağlayan yaklaşım- Eğitim-öğretimle ilgili
ları, yöntem-teknikleri ve öğretim teknolojilerini birimler.
PG 1. Öğrenci merkezli kullanarak aktif öğrenme uygulamalarının ders Eğitim Bilimleri ve
öğrenme-öğretme yakla- bilgi paketlerinde tanımlandığı ve gerçekleştiril- Teknolojileri Araş-
şımıyla işlenen derslerin diği derslerin toplam ders sayısına olan oranını tırma ve Uygulama
oranı ifade eder. Merkezi/ Öğrenme ve
Öğrenci merkezli ders, etkinlikler sırasında eğiti- Öğretme Merkezi
cinin değil, öğrencinin etkin olduğu derslerdir.
Ders bilgi paketleri
Eğitim öğretim
birimleri
PG 2. Süreç değerlen- Ödev, proje, portfolyo gibi araçlarla süreç Eğitim Bilimleri ve
dirmesinin yapıldığı değerlendirmesinin yapıldığı derslerin oranını Teknolojileri Araş-
derslerin oranı ifade eder.
tırma ve Uygulama
Merkezi/ Öğrenme ve
Öğretme Merkezi
H 2. Kurumlar arası anlaşmayla ortak olunan yurt Rektörlük Uluslararası
Öğrencilerin eğitim- PG 3. Uluslararası hare- dışındaki yükseköğretim kurumunda veya Erci- Ofis
öğretim, araştırma ketlilik programlarından yes Üniversitesinde öğreniminin bir bölümünü Eğitim öğretim
süreçlerine etkin yararlanan öğrenci sayısı gerçekleştiren öğrenci sayılarını ifade eder. birimleri.
katılımını arttırmak (Erasmus +, Mevlâna, vb.)
Eğitim öğretim
birimleri
Bilimsel Araştırma
Projeleri Koordinas-
Aşağıdaki etkinliklere katılan/katkıda bulunan
PG 4. Bilimsel araştırma ve bunu belgeleyen öğrenci sayısını ifade eder: yon Birimi (TÜBİTAK
2209A, 2242, 2209
faaliyetlerinde bulunan Editöre mektup, derleme, vaka/olgu sunumu, B sonucu üretilen
öğrenci sayısı makale, kitap, kitap bölümü gibi bilimsel araş- yayınlar)
tırmalar
TEKNOPARK
Uluslararası Proje
Koordinatörlüğü
Eğitim öğretim
birimleri
Aşağıdaki etkinliklere katılan/katkıda bulunan
PG 5. Bilimsel etkinliklere ve bunu belgeleyen öğrenci sayısını ifade eder: Bilimsel Araştırma
Projeleri Koordinas-
katılan öğrenci sayısı Kongre, konferans, kolokyum, sempozyum, yon Birimi
panel ve çalıştaylar gibi bilimsel etkinlikler.
Uluslararası Proje
Koordinatörlüğü
80