Page 86 - Erciyesi Üniversitesi 2022-2026 Stratejik Planı
P. 86

TOPLUMSAL KATKI TEMA GRUBU
             Amaç: Yerel/bölgesel/ulusal/uluslararası nitelikte toplumsal katkı uygulamaları geliştirmek
                                        Performans                   Gösterge               Verinin
                   Hedef
                                        Göstergeleri                 Açıklaması            Kaynağı
                                                            Tıp Fakültesi Hastaneleri Kalite Biri-
                                                            minin düzenli yürüttüğü memnu-
                               PG 1. SUAM hasta             niyet anketleriyle elde edilen puan   SUAM- Kalite Birimi
                               memnuniyet oranı (yüzde)     ortalamalarının ankete katılanların
                                                            sayısına bölünmesi sonucu alına-
                                                            caktır.
                                                            Yıl içinde düzenlenen eğitimlerde
                                                            her eğitim sonunda katılımcılara
                                                            uygulanan eğitimin değerlendiril-
                               PG 2. ERSEM'den eğitim alan katılımcı-  mesi (memnuniyet) çalışmasından   ERSEM-Kalite Birimi
                               ların memnuniyet oranı (yüzde)
                                                            elde edilen toplam puanların ka-
                                                            tılımcı sayısına bölünmesi sonucu
                    H 1.                                    alınacaktır.
               Toplumsal hizmet                             Yıl içinde konaklama hizmetinden
                faaliyetlerinde                             yararlananlara konaklama sonrası/  Hızıroğlu Uygulama
                memnuniyetin   PG 3. Konaklama hizmeti sunulan   süresince uygulanan memnuniyet   Oteli
                  artırılması  tesislerden memnuniyet oranı (yüzde)  çalışmasından elde edilen toplam   Kızılay Konukevi
                                                            puanların katılımcı sayısına bölün-  Talas Konukevi
                                                            mesi sonucu alınacaktır.
                                                            Hayvan Hastanesi Kalite Biriminin
                               PG 4. Hayvan hastanesinde sunulan   yürüttüğü memnuniyet anketleriyle
                               hizmetlerden memnuniyet oranı   elde edilen puan ortalamalarının   Hayvan Hastanesi-
                                                                                       Kalite Birimi
                               (yüzde)                      ankete katılanların sayısına bölün-
                                                            mesi sonucu alınacaktır.
                                                            Diş Hekimliği Uygulama ve Araştır-
                                                            ma Merkezi Kalite Biriminin yürüt-  Diş Hekimliği
                               PG 5. Diş hastanesinde sunulan hiz-  tüğü memnuniyet anketleriyle elde  Uygulama ve
                               metlerden memnuniyet oranı (yüzde)  edilen puan ortalamalarının ankete  Araştırma Merkezi-
                                                            katılanların sayısına bölünmesi   Kalite Birimi
                                                            sonucu alınacaktır.
                                                            SUAM ve Diş Hekimliği Uygulama   SUAM- Kalite Birimi
                                                            ve Araştırma Merkezi Hastaneleri-  Diş Hekimliği Uygu-
                               PG 1. Sağlık turizmi hasta sayısı (adet)
                                                            nin yıllık kayıtlı sağlık turizmi için   lama ve Araştırma
                                                            gelen hasta sayısı alınacaktır.  Merkezi- Kalite Birimi
                                                            SUAM ve Diş Hekimliği Uygulama   SUAM- Kalite Birimi
                                                            ve Araştırma Merkezi Hastaneleri-
                               PG 2. Toplam gelir içinde sağlık turizmi   nin yıllık TL cinsinden sağlık turizmi   Diş Hekimliği Uygu-
                               gelirinin oranı (yüzde)                                 lama ve Araştırma
                                                            gelirinin toplam gelire bölünmesi
                                                            sonucu alınacaktır.        Merkezi- Kalite Birimi
                                                            SUAM ve Diş Hekimliği Uygulama   SUAM- Kalite Birimi
                                                            ve Araştırma Merkezi Hastanele-
                    H 2.       PG 3. İşbirliği yapılan kuruluş sayısı  rince sağlık turizmi için işbirliği   Diş Hekimliği Uygu-
                                                                                       lama ve Araştırma
                Sağlık turizmi                              protokolü yapılan kuruluş sayısı
              kapasite ve niteliğinin                       alınacaktır.               Merkezi- Kalite Birimi
                  artırılması                               SUAM ve Diş Hekimliği Uygulama   SUAM- Kalite Birimi
                                                            ve Araştırma Merkezi Hastaneleri-  Diş Hekimliği Uygu-
                               PG 4. Turist hasta sayısı (adet)
                                                            nin yıllık kayıtlı turist hasta sayısı   lama ve Araştırma
                                                            alınacaktır.               Merkezi- Kalite Birimi
                                                            SUAM ve Diş Hekimliği Uygulama
                                                            ve Araştırma Merkezi Hastaneleri
                                                            Kalite biriminin yıllık kayıtlı sağlık   SUAM - Kalite Birimi
                               PG 5. Sağlık turizmi hasta memnuni-  turizmi için gelen hastalardan   Diş Hekimliği Uygu-
                               yet oranı (yüzde)            memnuniyet anketleriyle elde   lama ve Araştırma
                                                            edilen puan ortalamalarının ankete  Merkezi- Kalite Birimi
                                                            katılanların sayısına bölünmesi
                                                            sonucu alınacaktır.







        86
   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91