Page 90 - Erciyesi Üniversitesi 2022-2026 Stratejik Planı
P. 90
KURUMSAL YÖNETİM SİSTEMİ TEMA GRUBU
Amaç: Bilimsel, yenilikçi, çevik ve insan odaklı kurumsal yönetim uygulamalarında öncü bir üniversite olmak
Performans Gösterge Veri
Hedef
Göstergeleri Açıklaması Kaynağı
Tüm akademik ve idari birimler Personel Daire Başkanlığı,
tarafından çalışanların yeterlilik- Akademik Birimler,
PG 1. Personel başına lerini ve niteliklerini artırmak için İlgili İdari Birimler,
düzenlenen eğitim süresi düzenlenen eğitimler, kurslar ve Bilgi İşlem Daire Başkanlı-
(katılan kişi*saat/toplam idari personel için gerçekleştirilen ğı, Kurumsal Veri Yönetimi
personel sayısı) hizmet içi eğitimlere katılan sayısı ve Analitiği Koordinatör-
ve eğitim saatleri çarpılarak hesap- lüğü
lanacaktır.
Akademik Birimler,
İdari Birimler,
Tüm akademik ve idari birimler
PG 2. Personel için düzen- tarafından çalışanların motivasyo- Sağlık, Kültür ve Spor Daire
lenen sosyal etkinlik sayısı nunu artırmak için gerçekleştirilen Başkanlığı,
Genel Sekreterlik,
(adet) sosyal etkinliklerin toplam sayısı Kurumsal Veri Yönetimi ve
alınacaktır.
Analitiği Koordinatörlüğü.
ERÜ Kalite Komisyonu tarafından
uygulanacak olan öğretim elema-
nı kurum kültüründen memnu-
niyet anketinden elde edilen
puanların ortalamalarının yüzdesi
alınarak hesaplanacaktır.
PG 3. Öğretim elemanla- ERÜ Kalite Komisyonu,
rının kurum kültüründen Kurum kültürü memnuniyet düzeyi: Kurumsal Veri Yönetimi ve
memnuniyet düzeyi Katılım, iş birliği, bilginin yayılımı, Analitiği Koordinatörlüğü.
H 3.
Kurumsal aidiyetin (yüzde) öğrenme, kurum içi iletişim, pay-
artırılması daşlarla ilişkiler, değişime açıklık,
stratejik yönetim, ödül ve ceza
sistemleri alt bileşenlerinden oluşan
kurum kültürüne ilişkin memnuni-
yet düzeyini ifade eder.
ERÜ Kalite Komisyonu tarafından
uygulanacak olan idari personel
kurum kültüründen memnuniyet
anketinden elde edilen puanların
ortalamalarının yüzdesi alınarak
hesaplanacaktır.
ERÜ Kalite Komisyonu,
PG 4. İdari personelin Kurum kültürü memnuniyet düzeyi: Kurumsal Veri Yönetimi ve
kurum kültüründen mem-
nuniyet düzeyi (yüzde) Katılım, iş birliği, bilginin yayılımı, Analitiği Koordinatörlüğü
öğrenme, kurum içi iletişim, pay-
daşlarla ilişkiler, değişime açıklık,
stratejik yönetim, ödül ve ceza
sistemleri alt bileşenlerinden oluşan
kurum kültürüne ilişkin memnuni-
yet düzeyini ifade eder.
Sağlık hizmeti sunum alanlarında SUAM Kalite Birimi,
PG 5. Sağlık hizmeti su-
num alanlarında çalışan- çalışanlar için gerçekleştirilen Diş Hekimliği Uygulama ve
ların memnuniyet oranı memnuniyet anketinden elde Araştırma Merkezi,
edilen puanların ortalamalarının
Kurumsal Veri Yönetimi ve
(yüzde)
yüzdesi alınarak hesaplanacaktır. Analitiği Koordinatörlüğü
90