Page 100 - Erciyesi Üniversitesi 2022-2026 Stratejik Planı
P. 100
Amaç Eğitim-öğretim faaliyetlerinin niteliğini geliştirmek
Hedef 4 Eğitim öğretim alt yapı ve erişim olanaklarının arttırmak
Plan
Performans Hedefe Dönemi 2022 2023 2024 2025 2026 İzleme Raporlama
Göstergeleri Etkisi Başlangıç Sıklığı Sıklığı
Değeri
PG 1. Çoklu ortam-
teknolojik olanakları
mevcut eğitim
öğretim ortamlarının %30 Altı altı Yılda bir
bir
(derslik, atölye, okuma
salonu, laboratuvar,
kütüphane) sayısı
PG 2. Erişime açık veri
tabanı ve e-kaynakların %25 Altı altı Yılda bir
bir
sayısı
PG 3. Öğrencilerin
eğitim-öğretim Altı altı Yılda bir
alt yapısına ilişkin %15 bir
memnuniyet düzeyi
PG 4. Öğretim
elemanlarının eğitim- Altı ayda
öğretim alt yapısına %15 bir Yılda bir
ilişkin memnuniyet
düzeyi
PG 5. Özel yaklaşım
gerektiren bireylerin
eğitim öğretim alt yapı %15 Altı altı Yılda bir
ve erişim olanaklarına bir
ilişkin memnuniyet
düzeyi
Sorumlu Birim İlgili Rektör Yardımcılığı
İş Birliği Yapılacak Eğitim-öğretimle ilgili birimler, Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Dış İlişkiler Ofisi,
Birimler Engelsiz Kampüs Birimi.
• Alt yapı ve erişim olanaklarının tesis ve tedarikinde yaşanabilecek aksaklıklar,
Riskler • Çoklu ortam-teknolojik olanakların kullanımı konularında gerekli eğitimlerin verilememesi,
• Düzenlenecek eğitimlere katılım oranlarının istenen düzeyin altında kalması.
• Öğrencilerin ve öğretim elemanlarının çoklu ortam-teknolojik olanaklardan yararlanmalarını
sağlayacak alt yapı, donanım ve yazılım hazırlıkları yapılacak,
• Öğrencilerin ve öğretim elemanlarının çoklu ortam-teknolojik olanaklardan yararlanmalarına
Stratejiler yönelik eğitimler gerçekleştirilecek,
• Özel yaklaşım gerektiren bireylerin eğitim-öğretim alt yapı ve erişim olanaklarından etkin yarar-
lanmalarını sağlayacak tedbirler alınacak.
2022=2,730,000 ₺
2023=2,948,000 ₺
Maliyet Tahmini 2024=3,183,000 ₺
2025=3,438,000 ₺
2026=3,713,000 ₺
• Çoklu ortam-teknolojik olanaklara sahip eğitim-öğretim ortamları beklenen düzeyde değildir.
• Öğrenci ve öğretim elemanlarına yönelik çoklu ortam-teknolojik olanakların kullanımı konuların-
da düzenlenen eğitimler ve eğitimlere katılım oranları beklenen düzeyde değildir.
Tespitler • Özel yaklaşım gerektiren bireylerin eğitim-öğretim olanaklarından yararlanmasına yönelik alt yapı
yeterli değildir.
• Özel yaklaşım gerektiren bireylerin akademik ve sosyal ihtiyaçlarını karşılamaya yönelik uzman
kadro yeterli değildir.
• Çoklu ortam-teknolojik olanaklara sahip eğitim-öğretim ortamlarının arttırılması için fiziki alan ve
maddi kaynak sağlanması,
İhtiyaçlar • Öğrenci, öğretim elemanı ve özel yaklaşım gerektiren bireyler için çoklu ortam-teknolojik alt yapı
olanaklarının bütün birimlerde yaygınlaştırılması,
• Çoklu ortam-teknolojik alt yapıdan yararlanmaya yönelik eğitim ve rehberlik faaliyetlerinin sayısı-
nın arttırılması.
98