Page 100 - Erciyesi Üniversitesi 2022-2026 Stratejik Planı
P. 100

Amaç               Eğitim-öğretim faaliyetlerinin niteliğini geliştirmek
             Hedef 4            Eğitim öğretim alt yapı ve erişim olanaklarının arttırmak
                                            Plan
             Performans          Hedefe   Dönemi    2022   2023   2024  2025  2026   İzleme   Raporlama
             Göstergeleri         Etkisi  Başlangıç                                   Sıklığı  Sıklığı
                                           Değeri
             PG 1. Çoklu ortam-
             teknolojik olanakları
             mevcut eğitim
             öğretim ortamlarının   %30                                              Altı altı   Yılda bir
                                                                                       bir
             (derslik, atölye, okuma
             salonu, laboratuvar,
             kütüphane) sayısı
             PG 2. Erişime açık veri
             tabanı ve e-kaynakların   %25                                           Altı altı   Yılda bir
                                                                                       bir
             sayısı
             PG 3. Öğrencilerin
             eğitim-öğretim                                                          Altı altı   Yılda bir
             alt yapısına ilişkin   %15                                                bir
             memnuniyet düzeyi
             PG 4. Öğretim
             elemanlarının eğitim-                                                   Altı ayda
             öğretim alt yapısına   %15                                                bir    Yılda bir
             ilişkin memnuniyet
             düzeyi
             PG 5. Özel yaklaşım
             gerektiren bireylerin
             eğitim öğretim alt yapı   %15                                           Altı altı   Yılda bir
             ve erişim olanaklarına                                                    bir
             ilişkin memnuniyet
             düzeyi
             Sorumlu Birim      İlgili Rektör Yardımcılığı
             İş Birliği Yapılacak   Eğitim-öğretimle ilgili birimler, Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Dış İlişkiler Ofisi,
             Birimler           Engelsiz Kampüs Birimi.
                                •  Alt yapı ve erişim olanaklarının tesis ve tedarikinde yaşanabilecek aksaklıklar,
             Riskler            •  Çoklu ortam-teknolojik olanakların kullanımı konularında gerekli eğitimlerin verilememesi,
                                •  Düzenlenecek eğitimlere katılım oranlarının istenen düzeyin altında kalması.
                                •  Öğrencilerin ve öğretim elemanlarının çoklu ortam-teknolojik olanaklardan yararlanmalarını
                                 sağlayacak alt yapı, donanım ve yazılım hazırlıkları yapılacak,
                                •  Öğrencilerin ve öğretim elemanlarının çoklu ortam-teknolojik olanaklardan yararlanmalarına
             Stratejiler         yönelik eğitimler gerçekleştirilecek,
                                •  Özel yaklaşım gerektiren bireylerin eğitim-öğretim alt yapı ve erişim olanaklarından etkin yarar-
                                 lanmalarını sağlayacak tedbirler alınacak.
                                2022=2,730,000 ₺
                                2023=2,948,000 ₺
             Maliyet Tahmini    2024=3,183,000 ₺
                                2025=3,438,000 ₺
                                2026=3,713,000 ₺
                                •  Çoklu ortam-teknolojik olanaklara sahip eğitim-öğretim ortamları beklenen düzeyde değildir.
                                •  Öğrenci ve öğretim elemanlarına yönelik çoklu ortam-teknolojik olanakların kullanımı konuların-
                                 da düzenlenen eğitimler ve eğitimlere katılım oranları beklenen düzeyde değildir.
             Tespitler          •  Özel yaklaşım gerektiren bireylerin eğitim-öğretim olanaklarından yararlanmasına yönelik alt yapı
                                 yeterli değildir.
                                •  Özel yaklaşım gerektiren bireylerin akademik ve sosyal ihtiyaçlarını karşılamaya yönelik uzman
                                 kadro yeterli değildir.
                                •  Çoklu ortam-teknolojik olanaklara sahip eğitim-öğretim ortamlarının arttırılması için fiziki alan ve
                                 maddi kaynak sağlanması,
             İhtiyaçlar         •  Öğrenci, öğretim elemanı ve özel yaklaşım gerektiren bireyler için çoklu ortam-teknolojik alt yapı
                                 olanaklarının bütün birimlerde yaygınlaştırılması,
                                •  Çoklu ortam-teknolojik alt yapıdan yararlanmaya yönelik eğitim ve rehberlik faaliyetlerinin sayısı-
                                 nın arttırılması.
        98
   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105