Page 98 - Erciyesi Üniversitesi 2022-2026 Stratejik Planı
P. 98

• Öğrenci kontenjanları, öğrenci merkezli eğitim ve süreç temelli değerlendirme yapılma-
                                    sına elverişli bir düzeyde değildir.
                                   • Öğrenci merkezli eğitim ve süreç temelli değerlendirme, yaygınlaştırılmış değildir.
                                   • Öğrencilerin araştırma yapmalarına ve bilimsel etkinliklere katılmalarına yönelik ayrılan
             Tespitler              bütçe yeterli değildir.
                                   • Ulusal/uluslararası eğitim/araştırma kurumlarıyla mevcut anlaşmalar yeterli sayıda
                                    değildir.
                                   • Öğrenciler tarafından üretilen bilimsel yayınlar ve araştırma faaliyetlerini takip etmek
                                    için bir sistem bulunmamaktadır.
                                   • Paydaşlarla iş birliğinin artırılması,
                                   • Bilimsel araştırma ve yayım süreçlerine ilişkin derslerin konulması ve teşvik sisteminin
                                    kurumsallaştırılması,
                                   • Öğrencilerin ve öğretim üyelerinin yabancı dil yeterliliklerinin artırılması için olanakların
             İhtiyaçlar             geliştirilmesi,
                                   • Çift anadal programı uygulamalarının yaygınlaştırılması için birim içi ve birimler arası
                                    ilişkilerin geliştirilmesi,
                                   • Kariyer gelişimi, rehberlik ve psikolojik danışmanlık hizmetlerine yönelik alt yapının
                                    güçlendirilmesi.


             Amaç               Eğitim-öğretim faaliyetlerinin niteliğini geliştirmek
             Hedef 3            Öğretim elemanlarının eğitim ve araştırma faaliyetlerindeki yetkinliğini arttırmak
                                            Plan
             Performans          Hedefe   Dönemi    2022   2023   2024  2025  2026   İzleme   Raporlama
             Göstergeleri         Etkisi  Başlangıç                                   Sıklığı  Sıklığı
                                           Değeri
             PG 1. Öğretim
             yetkinliğini artırma
             amaçlı eğitimlere    %20                                                Altı altı   Yılda bir
                                                                                       bir
             katılan öğretim
             elemanı sayısı
             PG 2. Eğitim
             faaliyetlerine
             yönelik teşvik ve    %20                                                Altı altı   Yılda bir
             ödüllendirmeden                                                           bir
             yararlanan öğretim
             elemanı sayısı
             PG 3. Uluslararası
             hareketlilik                                                            Altı altı
             programlarından      %20                                                  bir    Yılda bir
             yararlanan öğretim
             elemanı sayısı
             PG 4. Uluslararası
             hareketlilik programları
             haricinde yurt dışı   %20                                               Altı altı   Yılda bir
             eğitim öğretim                                                            bir
             faaliyetlerinde bulunan
             öğretim elemanı sayısı
             PG 5. Öğretim
             elemanlarının
             araştırma yetkinliğini                                                  Altı altı
             geliştirmeye yönelik   %20                                                bir    Yılda bir
             katıldıkları eğitsel
             faaliyetlerin sayısı
             Sorumlu Birim      İlgili Rektör Yardımcılığı
             İş Birliği Yapılacak
             Birimler           Eğitim-öğretimle ilgili birimler, Dış İlişkiler Ofisi, TEKNOPARK, Engelsiz Kampüs Birimi.






        96
   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103