Page 116 - Erciyesi Üniversitesi 2022-2026 Stratejik Planı
P. 116
• Üniversitenin lisanslı ürünlerinin satışının bulunmaması
• Çalışan anketinde çalışanların “birimlerin iş yüklerine göre çalışan sayısı dengelenmesi” hak-
kında belirttikleri kısmi memnuniyetsizlik
Tespitler • Çalışan anketinde çalışanların “üniversitede çalışanların motivasyonunu artırıcı ödül sistemi”
hakkında belirttikleri kısmi memnuniyetsizlik
• Birimlerde çalışan memnuniyetinin değerlendirilmesine yönelik ortak bir uygulamanın
bulunmaması
• Üniversitenin akademik personeline yönelik memnuniyetsizlik alanlarının tespit edilip iyileş-
tirici çözümlerin uygulanması
• Üniversitenin idari personeline yönelik memnuniyetsizlik alanlarının tespit edilip iyileştirici
İhtiyaçlar çözümlerin uygulanması
• Akademik ve idari personelin kurum kültürü memnuniyet düzeyinin ölçülmesinde kullanıla-
cak Paydaş İlişkileri Yönetimi (PİY) sisteminin geliştirilerek tamamlanması.
• Çalışanların kurumsal aidiyetinin güçlendirilmesi için eğitim ve faaliyetler düzenlenmesi
Bilimsel, yenilikçi, çevik ve insan odaklı kurumsal yönetim uygulamalarında öncü bir
Amaç
üniversite olmak
Hedef 4 Paydaşlarla iletişimin güçlendirilmesi ve sürekliliğinin sağlanması
Plan
Performans Hedefe Dönemi İzleme Raporlama
Göstergeleri Etkisi Başlangıç 2022 2023 2024 2025 2026 Sıklığı Sıklığı
Değeri
PG 1. Öğrencilerin
kurumsal iletişimden
memnuniyet düzeyi 20 Yılda bir Yılda bir
(yüzde)
PG 2. Mezunların
kurumsal iletişimden 20 Yılda bir Yılda bir
memnuniyet düzeyi
(yüzde)
PG 3. İşverenlerin
kurumsal iletişimden 20 Yılda bir Yılda bir
memnuniyet düzeyi
(yüzde)
PG 4. ERİMER
sisteminin 20 Altı altı Yılda bir
tamamlanma oranı bir
(yüzde)
PG 5. Paydaşlara
yönelik düzenlenen 20 Altı altı
bir
faaliyet sayısı (adet)
Sorumlu Birim ERÜ Kalite Komisyonundan Sorumlu Rektör Yardımcılığı
ERÜ Kalite Komisyonu, Kurumsal Veri Yönetimi ve Analitiği Koordinatörlüğü, Kariyer Yönlendir-
İş Birliği Yapılacak me ve Bilgilendirme Merkezi, Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı, Bilgi İşlem Daire Başkanlığı, İdari
Birimler ve Mali İşler Daire Başkanlığı, Yapı İşleri Daire Başkanlığı, Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlı-
ğı, Yazı İşleri Daire Başkanlığı, Tüm Akademik Birimler
• Düzenlenecek olan etkinliklere paydaşların ilgi ve katılımının düşük olması
• Kurumsal iletişim memnuniyet anketlerinin cevaplanma oranlarının düşük olması
Riskler
• Mezun Bilgi Sisteminde kayıtlı iletişim bilgilerinin güncel olmaması durumunda mezunlara
ulaşılamaması
114