Page 116 - Erciyesi Üniversitesi 2022-2026 Stratejik Planı
P. 116

• Üniversitenin lisanslı ürünlerinin satışının bulunmaması
                                • Çalışan anketinde çalışanların “birimlerin iş yüklerine göre çalışan sayısı dengelenmesi” hak-
                                 kında belirttikleri kısmi memnuniyetsizlik
             Tespitler          • Çalışan anketinde çalışanların “üniversitede çalışanların motivasyonunu artırıcı ödül sistemi”
                                 hakkında belirttikleri kısmi memnuniyetsizlik
                                • Birimlerde çalışan memnuniyetinin değerlendirilmesine yönelik ortak bir uygulamanın
                                 bulunmaması
                                • Üniversitenin akademik personeline yönelik memnuniyetsizlik alanlarının tespit edilip iyileş-
                                 tirici çözümlerin uygulanması
                                • Üniversitenin idari personeline yönelik memnuniyetsizlik alanlarının tespit edilip iyileştirici
             İhtiyaçlar          çözümlerin uygulanması
                                • Akademik ve idari personelin kurum kültürü memnuniyet düzeyinin ölçülmesinde kullanıla-
                                 cak Paydaş İlişkileri Yönetimi (PİY) sisteminin geliştirilerek tamamlanması.
                                • Çalışanların kurumsal aidiyetinin güçlendirilmesi için eğitim ve faaliyetler düzenlenmesi




                                Bilimsel, yenilikçi, çevik ve insan odaklı kurumsal yönetim uygulamalarında öncü bir
             Amaç
                                üniversite olmak
             Hedef 4            Paydaşlarla iletişimin güçlendirilmesi ve sürekliliğinin sağlanması
                                            Plan
             Performans          Hedefe   Dönemi                                     İzleme   Raporlama
             Göstergeleri         Etkisi  Başlangıç   2022  2023  2024  2025  2026    Sıklığı  Sıklığı
                                           Değeri
             PG 1. Öğrencilerin
             kurumsal iletişimden
             memnuniyet düzeyi     20                                                Yılda bir  Yılda bir
             (yüzde)
             PG 2. Mezunların
             kurumsal iletişimden   20                                               Yılda bir  Yılda bir
             memnuniyet düzeyi
             (yüzde)
             PG 3. İşverenlerin
             kurumsal iletişimden   20                                               Yılda bir  Yılda bir
             memnuniyet düzeyi
             (yüzde)
             PG 4. ERİMER
             sisteminin            20                                                Altı altı   Yılda bir
             tamamlanma oranı                                                          bir
             (yüzde)
             PG 5. Paydaşlara
             yönelik düzenlenen    20                                                Altı altı
                                                                                       bir
             faaliyet sayısı (adet)
             Sorumlu Birim      ERÜ Kalite Komisyonundan Sorumlu Rektör Yardımcılığı
                                ERÜ Kalite Komisyonu, Kurumsal Veri Yönetimi ve Analitiği Koordinatörlüğü, Kariyer Yönlendir-
             İş Birliği Yapılacak   me ve Bilgilendirme Merkezi, Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı, Bilgi İşlem Daire Başkanlığı, İdari
             Birimler           ve Mali İşler Daire Başkanlığı, Yapı İşleri Daire Başkanlığı, Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlı-
                                ğı, Yazı İşleri Daire Başkanlığı, Tüm Akademik Birimler
                                • Düzenlenecek olan etkinliklere paydaşların ilgi ve katılımının düşük olması
                                • Kurumsal iletişim memnuniyet anketlerinin cevaplanma oranlarının düşük olması
             Riskler
                                • Mezun Bilgi Sisteminde kayıtlı iletişim bilgilerinin güncel olmaması durumunda mezunlara
                                 ulaşılamaması









       114
   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121